استانداردسازی تبلیغاتی (نصب آگهی در سالن های فرودگاه)

استانداردسازی تبلیغاتی (نصب آگهی در سالن های فرودگاه)

نصب آگهی در سالن های فرودگاه

فرودگاهها دارای ویژگی خاصی هستند از جمله رفت آمد مدیران و تصمیم گیرندکان در حوزه های مختلف ، از این رو می توان تبلیغات در فرودگاه را از جمله مهمترین بخش تبلیغات دانست . هدف اصلی از تابلو های تبلیغاتی در فرودگاه از قبیل بیلبورد های تبلیغاتی ، استند تبلیغاتی ، تلویزیون تبلیغاتی و …  فرصتی برای دیده شدن را فراهم می آورد . شایان ذکر است قالب سفارشات و نوع طراحی تبلیغات نباید به هیچ عنوان دارای موارد منشوری و یا موارد ایهام دار باشد که این موارد قبل از چاپ و نصب توسط تمامی شرکت های پیمانکار تبلیغاتی می بایست به دقت باز بینی شود و تمامی عواقب تخلف در این مورد کاملا به عهده شرکت پیمانکار می باشد .

* فضای تبلیغاتی مجاز در فرودگاه ها :

* سالن گمرک

* سالن مرکزی پرواز های بین المللی

* سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه

* فضای بیرونی

* فضای پارکینگ

* ستون داخل سالن فرودگاه

* سالن ترانزیت فرودگاه

* محوطه داخلی فرودگاه

* سالن انتظار فرودگاه

* ترمینال فرودگاه

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *