استاندارد سازی تبلیغاتی (تبلیغات بدنه اتوبوس)

استاندارد سازی تبلیغاتی (تبلیغات بدنه اتوبوس)

تبلیغات بدنه اتوبوس :
* تبلیغات بدنه اتوبوس یکی از پیشرفته ترین شکل تبلیغات محیطی ، تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس های شهری به شمار می رود.
* از آنجا که در تمامی شهرها استفاده از اتوبوس امری رایج محسوب می شود، پیشنهاد میگردد از این نوع تبلیغ در پلن تبلیغاتی استفاده شود.
* معیار های تبلیغات بر بدنه اتوبوس :
* برای آنکه بتوانیم تبلیغات بهتری داشته باشیم می بایست از همه قسمت های بدنه اتوبوس (پشت،سمت بدنه راست یا بدنه چپ) استفاده کنیم تا بهتر بیتوانیم تبلیغات خود را بیان کنیم.
* دستگیره های تبلیغاتی برای اتوبوس های درون شهری:
دستگیره های تبلیغاتی از موثر ترین رسانه ارتباطی هستند، از این روش تبلیغ میتوان به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *