تابلو های تبلیغاتی برای معرفی محصول و یا خدمات- بیلبورد

تابلو های تبلیغاتی برای معرفی محصول و یا خدمات- بیلبورد

تابلو های تبلیغاتی برای معرفی محصول و یا خدمات

تابلو های تبلیغاتی به عنوان یک رابط ما بین تولید کنندگان یا ارائه دهندگان محصولات یا خدمات و مشتریان مطرح می شوند ، تابلوهای تبلیغاتی ابزاری مفید برای برقراری رابطه بین فروشنده و مشتری می باشند و حکم یک معرف یا یک شناسنامه و یا هویت کاری را برای حیطه های متعدد کاری دارند و یک تابلو تبلیغاتی اگر با استفاده از متریال های با کیفیت ، رنگ بندی مناسب و طبق متدهای روز دنیا توسط دست تابلوساز حرفه ای ساخته شود به راحتی می تواند زمینه جذب مشتری را برای هر نوع کسب و کاری فراهم سازد و نام برند شما را تداعی نموده و به دلیل تکرر آن در هنگام نیاز برای مشتری یادآور شود طوری که شاید مشتریان در آن لحظه نیاز به خرید محصول یا کالایی که توسط کسب و کار شما ارائه می شود نداشته باشد اما زمانی که به محصولات یا خدمات شما نیازمند شد قطعاً به سراغ شما خواهد آمد زیرا به مرور زمان برند شما در ذهن او حک شده است .

تابلوهای تبلیغاتی به حدی اهمیت دارند که حتی اگر شما در زمینه های متعدد دیگر نظیر تبلیغ در رسانه ها و شبکه های اجتماعی ، تبلیغ در اینترنت و … اقدام به تبلیغات کرده باشید باز هم نباید تبلیغات محیطی را فراموش کند تا حس اعتماد و رسمی بودن کسب و کار خود را به رخ مشتریان بکشانید . با وجود اینکه تابلوسازی قدمتی دیرینه در حوزه تبلیغات دارد اما ذره ای از اهمیت نوع این تبلیغ کاسته نشده و صاحبین مشاغل در هر نوع حرفه ای که مشغول به فعالیت باشند چه شرکت های بزرگ و چه شرکت های کوچک و نوپا همه نیازمند به این نوع روش تبلیغات می باشند .

بیلبورد

بیلبورد : کلیه تابلوهای تبلیغاتی که کل سطح ( مساحت ) آنها از۶ مترمربع بیشتر بوده و در فضاهای عمومی مطابق شرایط و مقرراتی که توسط روابط عمومی سازمان اعلام می گردد نصب می شود .

اهداف تابلوسازی یا تابلوها :

جذب نگاه مشتری :

امروزه با انواع تابلوهایی که ساخته و نصب می شوند امکان جذب نگاه مشتریان ، راحتر از گذشته شده است که تابلوها ساده و بدون نور بودند و با وجود تابلوهای براق و درخشنده نظیر تابلو چلنیوم به راحتی می توانید ظرف مدت زمان کوتاهی چشمان مخاطبان را به اسم برند خود خیره کرده و نظر آنها را جلب نمایید .

اطلاع رسانی :

اطلاع رسانی یعنی مطلع کردن افراد از یک سری امکانات و شرایط محیا شده . اولین و مهمترین هدف ساخت و سفارش یک تابلو تبلیغاتی مطلع نمودن افراد و مخاطبان از نوع خدمات و کالاهایی است که توسط شما تولید یا ارائه می شود .

انتقال اطلاعات :

برخی دیگر از تابلوها جهت انتقال اطلاعات در محل های متفاوت از شهرها نصب می شوند مثلا اطلاعاتی در مورد تعمیرات جاده ای ، قوانین حاکم بر یک مکان ، اطلاعاتی در مورد مکان وقوع یک رویداد یا یک فعالیت هنری نظیر برگزاری کنسرت ها و سمینارها .

تابلوهای حمایتی : این تابلوها یا بنرها معمولاً در مکان هایی از شهر به چشم می خورند مثل سازمان انتقال خون که تابلوهای حمایتی برای خون رسانی به بیماران نیازمند نصب می نماید .

بازاریابی :

ماهیت کلی تابلوهای تبلیغاتی  معرفی برند یا نوع کسب و کار است که می تواند با معرفی برند شما برای کسب و کارتان بازاریابی نموده و مشتری جذب کند.

شناسایی :

بدون وجود تابلوهای تبلیغاتی یک برند دیده نخواهد شد و معرف حضور مخاطبین واقع نمی شود و هویت آن مکان تجاری پنهان می ماند تابلوهای تبلیغاتی می توانند شما را به عموم مخاطبان معرفی نمایند و بدلیل پایداری و تکرر زیاد این نوع تبلیغ به راحتی در ذهن مخاطبان رسوخ نموده و حک می شود و در هنگام نیاز مشتریان به کالاها یا خدمات ارائه شده توسط شما ، مخاطبان را به سمت شما هدایت می نماید.

تجهیزات ساخت تابلو تبلیغاتی:

با ورود دستگاه های پیشرفته نظیر دستگاه برش لیزری، دستگاه سی ان سی ، دستگاه حک ، دستگاه چاپ ، دستگاه فانتاکروم و …. امکان ساخت حروف برجسته و تابلو سه بعدی به راحتی فراهم گشته و افراد با هر سلیقه ای می توانند انواع تابلوهای حروف برجسته را سفارش داده و به عنوان تابلو سر در مغازه  یا تابلو شرکتی نصب کنند و از فواید آنها بهره مند شوند .

ساخت و طراحی تابلو تبلیغاتی مستلزم رعایت چه نکاتی می باشد ؟

استفاده از متریال ها و مواد درجه یک و مقاوم

طراحی تابلو تبلیغاتی می بایست بر اساس مکان تابلو و میزان نور محیط و زاویه دید سنجیده شود تا بتواند تاثیر و خوانایی بهتری داشته باشد که همه اینها بستگی به تابلوساز دارد ، تابلوسازی ایمن نورتاب دارای کادری متخصص و حرفه ای است که با ارائه مشاوره رایگان بهترین گزینه را طبق درخواست مشتریان  طراحی می نماید .

انتخاب ترکیب رنگ حرفه ای نسبت به تابلو و میزان نور محیط

نوآوری و ساخت تابلو متفاوت و منحصر به فرد نسبت به تابلوهای سایر رقبا

ساخت تابلو تبلیغاتی مقاوم و مدرن که بتواند در برابر شرایط جوی پایدار باشد و دچار تغییر رنگ و کدری نشود و به مرور زمان زیبایی خود را از دست ندهد.

ابعاد تابلو و کد تابلو باید به اندازه ای باشد که از فاصله ۵۰ متری قابل دید و خواندن باشد .

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *