معرفی دیجیتال ساینج

معرفی دیجیتال ساینج

سیستم اطلاع‌رسانی یکپارچه دیجیتال ساینج

هر آن چیزی را که می‌خواهید به مخاطبان خود منتقل کنید، تفاوت نمی‌کند مخاطبان شما چه کسانی هستند، کارکنان سازمان شما و یا ارباب‌رجوع. مهم نیست شما می‌خواهید چه چیزی را به نمایش گذاشته و چه مطلبی را منتقل نمایید، از یک پیام آموزشی درون‌سازمانی تا نمایش نمودارهای پیچیده و تبلیغات برون‌سازمانی. همه این‌ها صرفاً با استفاده از یک نرم‌افزار و به‌صورت متمرکز از یک نقطه می‌تواند اتفاق بیفتد.

سیستم اطلاع‌رسانی یکپارچه به معنای عرضه‌ی محتوا از طریق نشانه‌های تصویری است که جایــگزین واژگان شده‌اند و پیام‌های بیشتری در مقایسه با نمادهـای زبانـی انتــقال می‌دهند. با پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه فن‌آوری‌های ارتباطی، مفهوم دیگری با عنوان “سامانه نمایش محتوای یکپارچه” وارد ادبیات روابط عمومی‌ها گردید و جای خودش را در میان ابزارهای ریزودرشت روابط عمومی الکترونیک به‌خوبی یافت. این سامانه توانسته با گـردآوری بسـیاری از ویژگی‌های فن‌آوری‌های ارتباطی، گام بلندی در تحقق روابط عمومی‌های نوین الکترونیک بردارد.

به‌طور ویژه، استفاده از محتواهای گرافیکی و تصویری در پیام‌رسانی تا حد زیادی توانسته اثرات بیش‌تری بر مخاطب داشته باشد. طبق پژوهش‌های انجام‌شده نیز، اطلاع‌رسانی گرافیکی و تصویری دارای قدرت بسیار زیادی است و بر اساس همین تحقیقات، مهم‌ترین اولویت روابط عمومی‌ها برای تولید و استفاده از محتوا، افزایش قدرت اطلاع‌رسانی با استفاده از جذابیت‌های بصری به شــــمار می‌آید؛ بنابراین به نظر می‌رسد مسیر اطلاع‌رسانی سازمانی به‌گونه‌ای تغییریافته که ناگزیر از بهره‌مندی از فن‌آوری‌های نوین اطلاع‌رسانی است؛ زیرا از یک‌سو باید درزمانی کوتاه و فضایی محدود، حجم بالایی از اطلاعات را در اختیار مخاطبان قرار دهد و از سوی دیگر تنها با تکیه‌بر فن‌آوری‌ها است که این مهم تحقق می‌یابد.

انواع سیستم اطلاع‌رسانی:

۱- ساینج سرور محلی (Local Server)

به سیستمی میگویند که نیاز به نصب نرم‌افزار بروی یک سرور محلی که در اختیار شرکت هست و تعداد نامحدودی تیم کلاینت که به این سرور از طریق شبکه متصل می‌شود و نمایشگرهای مختلف مانند تلویزیون‌های LCD,LED, تلویزیون‌های شهری و انواع نمایشگرها می‌تواند اطلاعات موردنیاز را با چیدمان دلخواه و زمان‌بندی‌های کاملاً مدیریت‌شده ارسال کند.

پس ما نیاز به:

۱ عدد سرور – به تعداد دلخواه تیم کلاینت (رابط سخت‌افزاری سرور به نمایشگر)- به همان تعداد دلخواه انواع نمایشگرها – به همان تعداد دلخواه لایسنس نر افزار و ۱ عدد نرم‌افزار اصلی دیجیتال ساینج و یک بستر شبکه امن داریم.

۲- ساینج وب سرور(Web Server)
به سیستمی میگویند که در یک فضای ابری (سرور مجازی) کاملا تحت وب بوده و تنها نیاز با اینترنت و تعداد مورد نیاز دانگل ارتباطی به انواع نمایشگر را دارد و این قابلیت را دارد از هر نقطه از دنیا اطلاعات مورد نظره خود را به نمایشگر انتقال داد.
پس ما نیاز به:
به تعداد دلخواه لایسنس یکساله – به همان تعداد دلخواه دانگل(رابط سخت افزاری وب سرور به نمایشگر)- به همان تعداد دلخواه انواع نمایشگرها – و یک بستر اینترنی با سرعت مناسب داریم.

مزایا و معایب:

۱- ساینج سرور محلی (Local Server)

مزایا: قدرت پردازش بالاتر – امنیت بیشتر- سرعت بالاتر

معایب: هزینه زیاد سخت‌افزار، نرم‌افزار و نگهداری – کنترل از طریق شبکه محلی

۲- ساینج وب سرور (Web Server)

مزایا: هزینه مناسب – امکان ورود اطلاعات از هر نقطه دنیا – بدون نیاز به سخت‌افزارها و نرم‌افزار خاص – راه‌اندازی سریع و آسان- محیط کاربری موردپسند کاربر
معایب: امنیت کمتر نسبت به سرور محلی – قدرت پردازش کمتر – در صورت قطع بودن اینترنت فقط اطلاعات جدید نمی‌شود وارد کرد ولی اطلاعات سابق طبق برنامه اولیه پخش می‌شود.
جهت خرید و اجرای دیجیتال ساینج با ما در تماس باشید. دیجیتال ساینج تخصص ماست.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *