استانداردسازی تبلیغاتی (آگهی های رادیو و تلویزیون)

آگهی های رادیو و تلویزیون اصول آگهی در رادیو و تلویزیون * در ابتدا باید توجه بیننده را جلب کنید ، ۳ ثانیه اول حیاتی است . * آگهی ها باید از نظر اجرا و سبک به نحوی باشد که بینندگان و شنوندگان به سادگی آنها را از برنامه های تلویزیونی و رادیویی تمیز دهند […]

استانداردسازی تبلیغاتی (تابلو و بیلبورد)

 تابلو ها و بیلبورد ها :  اولین هدف بیلبورد جلب توجه مخاطب است این مهمترین کاری است که بیلبورد باید انجام دهد . در خصوص طراحی بیلبورد به اولین نکته ای که باید توجه شود ، مدت زمانی است که یک تابلو در مخروط بینایی مخاطب قرار میگیرد که بطور معمول هر تابلو حدود هفت […]

استاندارد سازی تبلیغاتی (کاتالوگ و بروشور)

کاتالوگ ها بروشور ها کتابچه ها : ۱ کاتالوگ ها : پر اهمیت ترین نوع تبلیغات است که به تبلیغ خدمات می پردازد . از آنجا که هر شرکت دارای خدمات منحصر بفردی می باشد حتما باید در نظر داشته باشید که کاتالوگ اهم فعالیت ها دستاورد ها ماموریت و چشم انداز و همچین معرفی […]

استانداردسازی نظام تبلیغاتی (کلیات)

اهداف تبلیغاتی : الف – آگاهی دادن به مصرف کنندگان یا مشتریان احتمالی ب – ترغیب یا تشویق مصرف کننده به استفاده از کالای خاص ج – یادآوری به مشتریان گذشته د – ایجاد شهرت و محبوبیت برای کالا یا موسسه آثار تبلیغات : آموزش ایجاد اشتغال افزایش فروش بهبود بسته بندی افزایش تولید توسعه داد […]

معرفی دیجیتال ساینج

سیستم اطلاع‌رسانی یکپارچه دیجیتال ساینج هر آن چیزی را که می‌خواهید به مخاطبان خود منتقل کنید، تفاوت نمی‌کند مخاطبان شما چه کسانی هستند، کارکنان سازمان شما و یا ارباب‌رجوع. مهم نیست شما می‌خواهید چه چیزی را به نمایش گذاشته و چه مطلبی را منتقل نمایید، از یک پیام آموزشی درون‌سازمانی تا نمایش نمودارهای پیچیده و […]