استاندارد سازی نظام گرافیکی

استاندارد سازی نظام گرافیکی نشانه  LOG استاندارد سازی نشانه (لوگو) اصول استاندارد سازی نشانه از قبل ثبت شده : ۱-نشانه باید از طرف شرکت بصورت فایل لایه باز (کرل،کنور) به تمامی شرکت ها پیمانکاری که نیاز به اجرای نشانه در هر نوع خدماتی که داده می شود ارائه شود که با اجرای این ماده کوچکترین […]

کتاب مانیتورینگ روابط عمومی منتشر شد

کتاب مانیتورینگ روابط عمومی به قلم علی بروغنی کارشناس ارشد ارتباطات الکترونیک منتشر شد. این کتاب برای مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی شرکت های دولتی و صنعتی تدوین و در تابستان ۱۳۹۹ به چاپ رسید. خلاصه کتاب: وقت آن رسیده است که روابط عمومی‌ها به‌عنوان ویترین شرکت پیش‌قدم شده تا با عبرت گرفتن از […]

شناسنامه دار کردن و استاندارد سازی تابلوهای اطلاع رسانی، تبلیغاتی و معرف کاربری

تابلوها یا علائم، مجاری ارتباطی نوین در سیستم ارتباط‌جمعی هستند، تابلوهای پیام‌رسان همانطورکه از نامشان پیداست پیام فرستنده را با کمترین خسارت و بالاترین دقت در اختیار گیرندگان قرار می‌دهند، پیامی که بر تابلو نقش می‌بندد، نیازی به تکرار و بازسازی ندارد، تابلوهای پیام‌رسان دارای طول عمری بیشتری نسبت به دیگر مجاری ارتباطی هستند. وظیفه […]

اهمیت تولید محتوا در روابط عمومی

با شروع هزاره سوم ، سازمان ها و جامعه ایران در آستانه ورود به جامعه اطلاعاتی هستند ،جامعه ای که در آن بر اثر تغییرات و نو آوری های فناوری، ارتباطات، اطلاع رسانی و ارایه خدمات سرعت بالایی پیدا کرده است. این نو آوری ها باعث ایجاد چالش ها و فرصت هایی برای سازمان ها […]

مدیریت تابلوها

تابلوها یا علائم مجاری ارتباطی نوین در سیستم ارتباط جمعی هستند که وقت و انرژی زیادی را از روابط عمومی می گیرد ولی حذف آن ها از سیستم روابط عمومی در راستای الکترونیک شدن کاری دشوار و در حال حاضر ناشدنی است. این عناصر محیطی نیاز به مراقبت و تعویض مداوم دارند، بنابراین برای اینکه […]

اهداف روابط عمومی

برای ورود به عرصه روابط عمومی مدرن ابتدا باید یک ساختار و چهارچوب از فعالیت های جاری روابط عمومی تهیه کنیم. این چهار چوب به ما کمک می کند تا بتوانیم فعالیت ها را طبقه بندی کرده و براساس آن اقدام به استانداردسازی کنیم. در این نوشته وظایف روابط عمومی طبقه‌بندی‌شده که می‌تواند در تقسیم‌بندی […]