سالنامه کتاب یا جدولی است حاوی یک تقویم از یک سال، همراه با اطلاعاتی که به صورت پیوست در ابتدا یا انتهای سررسید قرار میگیرد. به زبان ساده سررسید یا سالنامه همان دفترچه یادداشت روزانه است با این تفاوت که هر صفحه از آن دارای تاریخ می باشد.

سربرگ برگه ای که به منظور مکاتبه بین ادارات و موسسات و سازمان ها می باشد و برای یادداشت های داخلی و نامه نگاری های اداری از سربرگ خاص هر شرکت استفاده می شود معمولا وظایف شرکت ، آدرس و مشخصات شرکت را در سربرگ یادداشت می کنیم .  همچنین آرم شرکت ،تاریخ ،شماره ، […]

ست اداری به مجموعه‌ای از کاغذها یا اوراق گفته می‌شود که به شکل رسمی یا غیررسمی برای انجام امور اداری و پرسنلی به کار می روند. گاهی ست اداری را اوراق اداری نیز می نامند. اگر سازمان یا اداره‌ای از اوراق استفاده کنند می توانند در شناخت خود به دیگران سریع تر عمل نمایند. معمولا […]