استاندرادسازی تبلیغاتی (نمایشگاه)

انواع نمایشگاه ها : از نظر عملکرد جغرافیایی * بین المللی * منطقه ای * ملی * استانی * محلی از نظر نوع شرکت کنندگان : * تخصصی * عمومی * اختصاصی * عرضه مستقیم کالا از نظر مخاطبان : * بازاریابی مشتریان تجاری * فروش به مشتریان تجاری * ارتباط با فروش مصرف کنندگان […]

استانداردسازی تبلیغاتی (تبلیغات محیطی در میادین ورزشی و ورزشگاه ها)

تبلیغات محیطی در میادین ورزشی و ورزشگاه ها  محیط های ورزشی، تورنمت ها و مسابقات ورزشی با توجه به استقبال عموم مردم به این مسائل می تواند فضای مناسبی برای تبلیغات باشد، حال معرفی نام شرکت و یا تبلیغ خدمات شرکت می تواند باشد فضاهایی که از آن برای این امر می توان استفاده کرد […]

استاندارد سازی تبلیغاتی (بالن های تبلیغاتی)

بالن های تبلیغاتی   بالن های تبلبغاتی بخاطر شکل و ارتفاع آن به خوبی دیده می شوند. ارزش تبلیغاتی از این نوع تاثیر غیر قابل انکاری دارد و برخی از این نوع سازه ها به دلیل معلق بودن در هوا میتوانند تصویر ماندگاری از شرکت را در ذهن مخاطبان تداعی کنند. موارد استفاده بالن تبلیغاتی: * […]

استاندارد سازی تبلیغاتی (تبلیغات بدنه اتوبوس)

تبلیغات بدنه اتوبوس : * تبلیغات بدنه اتوبوس یکی از پیشرفته ترین شکل تبلیغات محیطی ، تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس های شهری به شمار می رود. * از آنجا که در تمامی شهرها استفاده از اتوبوس امری رایج محسوب می شود، پیشنهاد میگردد از این نوع تبلیغ در پلن تبلیغاتی استفاده شود. * معیار […]

استانداردسازی تبلیغاتی (آگهی های مطبوعاتی)

آگهی های مطبوعاتی ویژگی یک آگهی مطبوعاتی استاندارد: *اصل یک : انسجام در این اصل آیتم هایی که به هم مربوط هستند باید با هم یک گروه را تشکیل بدهند و یک فرم واحد متصل به هم را ایجاد کنند با استفاده از این اصل می توان از بهم ریختگی جلوگیری کرد و مفهوم ، […]