برای ورود به عرصه روابط عمومی مدرن ابتدا باید یک ساختار و چهارچوب از فعالیت های جاری روابط عمومی تهیه کنیم. این چهار چوب به ما کمک می کند تا بتوانیم فعالیت ها را طبقه بندی کرده و براساس آن اقدام به استانداردسازی کنیم. در این نوشته وظایف روابط عمومی طبقهبندیشده که میتواند در تقسیمبندی فعالیتها مفید واقع شود. جهت شناخت و تمرکز بر آنچه میخواهیم به آن بپردازیم نیاز هست تا کلیه شرح وظایف جاری روابط عمومی را بررسی کنیم و برای آن برنامه ارائه دهیم.
اهداف
اهداف بهنوعی استراتژی و چشمانداز شرکت در حوزه سیاستهای کلان ارتباطی است که در ۱۰ حوزه زیر طبقهبندی میشود.
تدوین سیاستهای اطلاعرسانی
تدوین طرحهای تبلیغاتی جهت معرفي مطلوب و شايسته شرکت
تدوین فعالیتهای فرهنگي و هنري
ایجاد حسن رابطه بین کارکنان و مسئولان
همگام سازی فعالیت ها براساس فناوری های روز دنیا
حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک
ساماندهي فعالیتها باهدف صرفهجویی و تلاش براي اجرای اقتصاد مقاومتي
برقراري و حفظ تعامل سازنده محيط پيراموني و صنعت با بهرهگیری از امكانات موجود
ايجاد فضاي شورونشاط در محيط كاري جهت افزايش بهرهوری سازماني
پژوهش و افکار سنجی
دیدگاهتان را بنویسید