مدیریت تابلوها

استاندارد سازی, تبلیغات محیطی, وبلاگ ideab-user 24 ژانویه 2021

تابلوها یا علائم مجاری ارتباطی نوین در سیستم ارتباط جمعی هستند که وقت و انرژی زیادی را از روابط عمومی می گیرد ولی حذف آن ها از سیستم روابط عمومی در راستای الکترونیک شدن کاری دشوار و در حال حاضر ناشدنی است.
این عناصر محیطی نیاز به مراقبت و تعویض مداوم دارند، بنابراین برای اینکه بتوانیم آنها را به راحتی مدیریت کنیم چند پیشنهاد کاربردی به شما ارائه می کنیم.
تابلوهای پیام‌رسان همانطورکه از نامشان پیداست پیام فرستنده را با کمترین خسارت و بالاترین دقت در اختیار گیرندگان قرار می‌دهند، پیامی که بر تابلو نقش می‌بندد، نیازی به تکرار و بازسازی ندارد، تابلوهای پیام‌رسان دارای طول عمری بیشتری نسبت به دیگر مجاری ارتباطی هستند. وظیفه یک طراح عناصر محیطی، پایه‌ریزی و طراحی سیستم های علائم و دیگر انواع ارتباطات بصری است؛ بنابراین سعی کنید با رعایت ضوابط و مقررات تدوین‌شده در برنامه‌ای مدون و طولانی‌مدت نسبت به نظم بخشیدن به وضع موجود سازه‌ها و شناسنامه‌دار کردن آن‌ها اقدام نموده و در زیباسازی فضای شهری، محیط شرکت و یا سایت صنعتی از طریق اجرای طرح ساماندهی سازه‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و معرف کاربری در ارائه راهکارهای مناسب و نوآورانه سهم داشته باشیم.

ideab-user

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *