استانداردسازی تبلیغاتی (تبلیغات رسانه ای)

استاندارد سازی, تولید محتوا, روابط عمومی الکترونیک, وبلاگ ideab-user 22 فوریه 2021

تبلیغات رسانه ای

تبلیغات سینمایی

تبلیغات سینمایی به دو صورت انجم پذیر است

۱ – تبلیغات متمرکز و غیر مستقیم (تبلیغات منفرد و منقطع )

۲ – تبلیغات از طریق تکفل مالی برنامه ها

در شیوه دوم شرکت ها بعنوان یک برند می توانند متکفل مالی شود و محصول یا خدمات خود را تبلیغ کند .

در هر دو شیوه با در نظر گرفتن اهمیت ، بیشترین تاثیر را در کمترین زمان بر مخاطبان دارد.

سی دی های مالتی مدیا

سی دی های مالتی مدیا ( چند رسانه ای ) را می توان برای شرکت ها به اهداف مختلفی مورد استفاده قرار داد . از جمله :

* معرفی کامل شرکت برای مشتریان ، اهداف ، خدمات ، معرفی مدیران

* یک مجموعه کامل اطلاعاتی جهت جمع آوری و ارایه اطلاعات به علاقمندان و بر طرف کردن نیاز مخاطبان برای نمایشگاهها ، جشنواره ها ، سمینار ها

* ایجاد بانک های اطلاعاتی با امکان جستجوی اطلاعات برای مواردی که حجم اطلاعات زیاد است .

* ارایه آموزشهای هدفمند برای آگاهی سطح دانش مشتریان بازار هدف.

قابلیت سی دی های مالتی مدیا:

* قابلیت پخش در زرلوشن های مختلف ( لپ تاپ ، کامپیوتر های شخصی ، ال سی دی )

* قابلیت پخش در ال سی دی های تاچ و مولتی تاچ

* قابلیت استفاده در وب سایت به جهت دانلود

* قابلیت استفاده بصورت نرم افزار

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید: ۰۹۱۷۳۸۱۵۸۰۹- ۰۷۷۳۷۲۶۲۸۳۳

فروشگاه تولید محتوا ایده برتر

ideab-user

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *