استانداردسازی تبلیغاتی (نصب آگهی در سالن های فرودگاه)

استاندارد سازی, تبلیغات محیطی, وبلاگ ideab-user 20 فوریه 2021

نصب آگهی در سالن های فرودگاه

فرودگاهها دارای ویژگی خاصی هستند از جمله رفت آمد مدیران و تصمیم گیرندکان در حوزه های مختلف ، از این رو می توان تبلیغات در فرودگاه را از جمله مهمترین بخش تبلیغات دانست . هدف اصلی از تابلو های تبلیغاتی در فرودگاه از قبیل بیلبورد های تبلیغاتی ، استند تبلیغاتی ، تلویزیون تبلیغاتی و …  فرصتی برای دیده شدن را فراهم می آورد . شایان ذکر است قالب سفارشات و نوع طراحی تبلیغات نباید به هیچ عنوان دارای موارد منشوری و یا موارد ایهام دار باشد که این موارد قبل از چاپ و نصب توسط تمامی شرکت های پیمانکار تبلیغاتی می بایست به دقت باز بینی شود و تمامی عواقب تخلف در این مورد کاملا به عهده شرکت پیمانکار می باشد .

* فضای تبلیغاتی مجاز در فرودگاه ها :

* سالن گمرک

* سالن مرکزی پرواز های بین المللی

* سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه

* فضای بیرونی

* فضای پارکینگ

* ستون داخل سالن فرودگاه

* سالن ترانزیت فرودگاه

* محوطه داخلی فرودگاه

* سالن انتظار فرودگاه

* ترمینال فرودگاه

ideab-user

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *