شناسنامه دار کردن و استاندارد سازی تابلوهای اطلاع رسانی، تبلیغاتی و معرف کاربری

استاندارد سازی, تبلیغات محیطی, وبلاگ ideab-user 24 ژانویه 2021

تابلوها یا علائم، مجاری ارتباطی نوین در سیستم ارتباط‌جمعی هستند، تابلوهای پیام‌رسان همانطورکه از نامشان پیداست پیام فرستنده را با کمترین خسارت و بالاترین دقت در اختیار گیرندگان قرار می‌دهند، پیامی که بر تابلو نقش می‌بندد، نیازی به تکرار و بازسازی ندارد، تابلوهای پیام‌رسان دارای طول عمری بیشتری نسبت به دیگر مجاری ارتباطی هستند.

وظیفه یک طراح عناصر محیطی، پایه‌ریزی و طراحی سیستمهای علائم و دیگر انواع ارتباطات بصری است.

بنابراین روابط عمومی ها سعی باید با رعایت ضوابط و مقررات تدوین‌شده در برنامه‌ای مدون و طولانی‌مدت نسبت  به نظم بخشیدن به وضع سازه‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و معرف کاربری و شناسنامه‌دار کردن آن‌ها اقدام نموده و در زیباسازی فضای شرکت و یا محدوده تحت کنترل از طریق اجرای طرح ساماندهی سازه‌ها و ارائه راهکارهای مناسب و نوآورانه سهم داشته باشند .

برای این کار نیاز هست که در مرحله اول ضمن بازدید و ایجاد شناسنامه برای تابلو وضعیت موجود را بررسی و پس از تشکیل شناسنامه به صورت منظم از تابلوها طبق جدول زمانبندی بازدید به عمل بیاید.

در مرحله بعد می توان برنامه نصب و تعویض روکش و محتوایی که بر روی تابلو نقش می بندد نیز طبق یک جدول اکران محتوا تدوین و اجرا کرد.

جهت دریافت کامل طرح و جداول آن با ما در تماس باشد.

ideab-user

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *