خلق برند و لوگو

تولید کالای متمایز و با کیفیت، موضع گیری در بازار، برنامه های مارکتینگ، توزیع مناسب، کمپین های یادآوری و … همه و همه برای برآورده شدن تنها یک موضوع در تلاشند. آن هم تثبیت نام تجاری در ذهن مخاطبان هدف است.

نداشتن نام خوب برای برند و نماد بصری قدرتمند، می تواند فضا را به نفع رقبای برند تغییر داده و برند را متحمل هزینه های سنگین بازاریابی کند.

لوگوی اصولی به خاطر می ماند و به سرعت قابل یادآوری است.

لوگو شما تنها سرمایه به جا مانده در ذهن مخاطبان از برند شما است. طراحی لوگو بر مبنای اصول برندسازی، برند را معتبر تر نشان می دهد و باعث افزایش اعتماد مخاطبان هدف می شود. ساخت لوگو بدون توجه به قوانین برندسازی، قطعا هدر دادن منابع مالی است.