چاپ پلات و لمینت چیست؟

چاپ پلات برای چاپ طرح‌ها و تصاویر فضای داخلی با عرض‌های بزرگ به کار می‌رود. کاغذ مورد استفاده برای چاپ پلات همان کاغذ کوتد یا کاغذ گلاسه است.

چاپ روی پلات مخصوص فضای داخلی است که کیفیت و تنوع بالایی داشته و در مجاورت با آب و هوای فضای خارجی، نور، باران، باد و رطوبت مقاومت زیادی ندارد. با اضافه کردن روکش لمینت یا سلفون روی گلاسه پلات یا کوتد پلات‌، کیفیت و زیبایی طرح چاپی بالا رفته و استحکام و مقاومت آن‌ در برابر پاره شدن، جمع و لوله شدن، رطوبت و سایر صدمات و آسیب‌های گوناگون افزایش می‌یابد و بدین ترتیب طرح‌ چاپی حفاظت شده و عمر پلات بیشتر می‌شود.

 

چاپ پلات لمینت در کانون ایده برتر پارس در انواع زیر انجام می‌شود:

چاپ پلات لمینت مات:

چاپ گلاسه پلات لمینت مات یا کوتد لمینت مات بازتاب نور کمی دارد و بیننده تصویر را واضح تر می بیند به همین دلیل مورد استقبال زیادی از افراد قرار گرفته است. کاربرد پلات لمینت مات در فضاهای نمایشگاهی است.

چاپ پلات لمینت براق:

چاپ روی پلات با لمینت براق جلوه بصری زیباتر و بیشتری دارد اما به علت بازتاب نوری که دارد در هنگام عکسبرداری مشکلاتی را ایجاد کرده، تصویر واضح دیده نشده و طرفداران زیادی ندارد.

چاپ پلات سلفون مخملی:

چاپ پلات با سلفون مخملی ظاهری مات، شیک و جذاب دارد. پس از چاپ روکشی از سلفون مخملی روی پلات کشیده می‌شود. روکش مخملی به عنوان محافظ کاربرد زیادی ندارد بلکه بیشتر جنبه زیبایی ظاهری داشته و بافت آن لطافت و نرمی فوق العاده بالایی دارد.

چاپ پلات سلفون ماسه ای:

روی پلات ماسه‌ای به گونه‌ای خاص شبیه دانه ریز شن حالت دانه‌های برآمده و فرو رفته وجود دارد. وجود روکش سلفون ماسه ای بر روی پلات چاپ شده، علاوه بر استحکام، دوام و مقاومت بالا جلوه بصری بسیار زیبایی به کار می‌بخشد.

چاپ بک لایت اکوسالونت و انواع آن

  • بک لایت دیواری
  • بک لایت ایستاده و آویز
  • گردان
  • کریستالی
  • بک لایت ال ای دی
  • لایت باکس آویز دوطرفه

بک لایت و کاربرد آن

بک لایت را می‌توان در لابی شرکت ها بسیار تأثیر گزار می باشد. معرفی محصولات  و برند تجاری با بک لایت به‌ خوبی صورت می‌گیرد. بک لایت ها به‌عنوان تابلوهای تبلیغاتی سازه مناسب برای تبلیغات بخصوص در غرفه‌های نمایشگاهی است. لایت باکس‌ها جهت دکوراسیون داخلی و زیباسازی محیط نیز کاربرد دارند.

برای اطلاع از قیمت انواع چاپ از طریق تلگرام یا واتس آپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تلگرام(جهت ثبت سفارش):  09179801099

واتس آپ(جهت مشاوره):    09173815809

.