بنر

بنر تبلیغاتی بخاطر مزایای فراوانی که دارند مورد توجه هستند و به عنوان اصلی ترین و پر کاربرد ترین ابزار تبلیغات محیطی خودنمایی می کند. از ویژگی های بنر می توان به مقرون به صرفه بودن نسبی و سریع بودن مراحل چاپ آن اشاره کرد. همچنین راحتی و در دسترس بودن و قابلیت استفاده عموم مردم نیز از مزایای آن است.

فلکس

فلکس متریالی است که از نظر ساخت شبیه به بنر می باشد اما تفاوت های خاصی در میان آن دو وجود دارد. فلکس کاربردهای متنوعی دارد، از تابلوهای سر درب مغازه گرفته تا بیلبوردها و تابلوهایی که در ساخت آنها از لامپ های مهتابی و یا اس ام دی استفاده شده است.

استیکر(وینیل)

استیکر متریالی است که از پی وی سی(pvc) تولید می‌شود و در مقابل پاره شدن بسیار مقاوم است و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن ضدآب بودن آن است. در اصطلاح زبان انگلیسی به هر نوع رول چسبدار، وینیل (adhesive vinyl) گفته می‌شود که همین نام در زبان فارسی نیز استفاده می‌شود.

استیکر نسبت به خش و رنگ پریدگی بسیار مقاوم است و نصب آن آسان است. همچنین در فضاهای سرپوشیده و سرباز می‌توان از آن بهره برد.

استیکر‌ها ابزارهای تبلیغاتی بسیار کارآمدی هستند و امکان نصب آن‌ها بر روی هر سطحی وجود دارد. استیکر‌ها به اشکال مات و براق چاپ و استفاده می‌شوند و نسبت به سایر ابزار‌های تبلیغاتی، هزینه‌ی مناسبی دارد.