استانداردسازی تبلیغاتی (تبلیغات محیطی در میادین ورزشی و ورزشگاه ها)

استانداردسازی تبلیغاتی (تبلیغات محیطی در میادین ورزشی و ورزشگاه ها)

تبلیغات محیطی در میادین ورزشی و ورزشگاه ها 

محیط های ورزشی، تورنمت ها و مسابقات ورزشی با توجه به استقبال عموم مردم به این مسائل می تواند فضای مناسبی برای تبلیغات باشد، حال معرفی نام شرکت و یا تبلیغ خدمات شرکت می تواند باشد فضاهایی که از آن برای این امر می توان استفاده کرد را در اینجا معرفی می شود.

این نوع تبلیغات با توجه به اینکه نوعی حمایت از ورزش و تیم های ورزشی است به نوعی حرکت در مسیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها نیز می تواند محسوب شود

فضاهایی که باید تبلیغات صورت گیرد :

* تبلیغات بر روی بورد های دور زمین

* چاپ بر روی زمین اصلی بازی

* پیراهن ورزشی بازیکنان (لباس تمرین، لباس اصلی)

* لباس متحد الشکل برای تماشاچیان و هواداران تیم های ورزشی

* محوطه خارجی اماکن ورزشی

* سالن خبر نگاران که میتواند فضای مناسبی برای تبلیغات باشد

*حمایت از تیم های ورزشی به عنوان اسپانسر

*اسپانسری مسابقات و تورنمت های ورزشی

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *