تابلو پیام رسان- استرابورد

تابلو پیام رسان- استرابورد

معرفی استرابورد

استرابورد یک نوع استند تبلیغاتی ایستاده است که سایز آن به طور معمول بسیار کوچک تر از بیلبوردهای تبلیغاتی است و در قطع مستطیل عمودی عمدتاً طراحی و پیاده سازی می شود و استرابورد‌ها نسل جدیدی از سازه های بادبانی و قابل حمل ایستاده هستند. سازه های قدیمی تر و نسل قبلی استرابوردها که از چندین سال پیش توسط شهرداری ها در مکان های عمومی فرهنگی و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. این طور می توان گفت که استرابورد ها سازه‌های تبلیغاتی هستند که نقایص و ایرادات تبلیغات نسل های قبل از خود را در این سایز و اندازه تبلیغاتی به خوبی برطرف کردند. استرابورد ها مقاومت و پایداری خوبی در مقابل باد دارند و هزینه تعمیر و نگهداری پایین‌تری را برای آژانس‌های تبلیغاتی در بردارند. به دلیل پایین بودن هزینه نصب و تعمیر و نگهداری و همینطور سرعت در تعویض و نصب تبلیغات بر روی این سازه های استرابورد هزینه تبلیغات آنها نیز به نسبت ارزان تر است. امروز می خواهیم در این مطلب شما را با انواع استرابورد اهمیت و جایگاه استرابورد صنعت تبلیغات و پیشنهاداتی برای صاحبان کسب و کارها که می‌توانند برای تبلیغات خود از آنها در فضای تبلیغات استرابورد استفاده کنند، بیان کنیم. اگر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید احتمال می‌دهیم رویکرد تبلیغاتی و فضای فکری جدیدی در حوزه تبلیغات استرابورد برای شما شفاف شود پس با ما همراه باشید.

ویژگی های استرابورد

سازه استرابورد از انواع رسانه های تبلیغاتی پرتابل قابل حمل ای به شمار می رود که فریم خاصی ندارند به این معنا که همچون تبلیغات بیلبورد دارای چارچوب و اندازه ثابتی نیستند. سازه استرابورد از یک ستون اصلی و دو محور افقی فرعی متحرک در بالا و پایین تشکیل شده است.  این باعث می شود که اندازه بنر های تبلیغاتی و که برروی آنها بر روی استرابرد نصب می شود دارای طول متفاوتی باشد همینطور طول محورهای افقی، عرض بنر نصب شده برروی استرابرد را تشکیل می دهد که می تواند متغیر باشد. اما بر اساس قوانین تبلیغاتی محیطی و همینطور قواعد استفاده از تبلیغات در محیط شهری استرابورد‌ها عموماً در سایز یکسان و ثابتی طراحی و اجرا می شوند؛ از طرف دیگر این یکسان بودن سایز استرابورد ها به طراحان کمپینهای تبلیغاتی این امکان را می‌دهد که به صورت گسترده تر بر روی تمامی سازههای استرابورد تبلیغاتی کمپین‌های خود را اجرا کند. برخلاف بیلبوردهای تبلیغاتی که در فواصل بین شهری، بزرگراه ها و یا خیابان های بزرگ پر رفت و آمد شلوغ قرار دارند، «استرابرد ها عموماً درون شهر و نزدیک محل زندگی افراد نصب می شوند» به همین دلیل فضای تبلیغاتی بهتری را برای کسب و کارهای محلی ایجاد می کنند، از طرف دیگر نوع سازه تبلیغات استرابورد به دلیل ویژگی سرعت درنصب و راه اندازی تبلیغات باعث شده است تا کمپین‌های ترغیب کننده با هدف فروش و کمپین های کوتاه مدت تبلیغاتی در این نوع رسانه بسیار مورد استقبال قرار بگیرد:

  • معرفی یک محصول جدید
  • معرفی طعم جدیدی از محصول موجود
  • اجرا کردن یک کمپین مناسبتی خاص

و یا هرگونه پیامی که در لحظه و به صورت موقتی می‌توانند سبب افزایش فروش، تقویت برند و یا یادآوری برند باشد در تبلیغات استرابورد به خوبی انجام می‌شود. با ورود تبلیغات نوع استرابورد، اصناف و کسب و کارهای مختلف زیادی که سابقاً توانایی انجام تبلیغات بنری بیلبوردی نداشتند بتوانند به بازار تبلیغات بنری وارد شوند. بسیاری از کسب و کارهای محلی از آرایشگاه ها رستوران ها و مراکز محلی خرید و شرکت‌های خدماتی که نیازی به تبلیغات گسترده ندارند می‌توانند از تبلیغات استرابرد استفاده کنند. به دلیل این دامنه محدودِ این رسانه تبلیغاتی، استرابورد باعث شده تا اثربخشی و کارایی تبلیغات در این رسانه تبلیغاتی افزایش پیدا کند. امروزه زیاد میبینیم که وجود یک بنر استرابورد در گوشه یک میدان کوچک محلی می‌توانند اثربخشی بالاتری از یک بیلبورد تبلیغاتی در یک بزرگراه بین شهری ایجاد کند به این دلیل که استرابرد در فاصله نزدیک‌تری به مخاطب و مشتری خود قرار دارد و احتمال فروش و یا اثربخشی تبلیغات در آن بالاتر است. استرابرد های تبلیغاتی ویژگی های بسیار زیادی دارند که در ادامه به برخی از مهمترین این مزایا و معایب تبلیغاتی آنها اشاره می کنیم.

مزایای استرابورد تبلیغاتی

  • مقاومت سازه و سریع النصب بودن تبلیغات بر روی استرابورد یکی از مزیت های اصلی و ملاک های مورد نظر اکثر صاحبان تبلیغات در کسب و کارهای مختلف می باشد.
  • همچنین وجود سایز کوچکتر این نوع رسانه تبلیغاتی نسبت به بیلبورد ها باعث می شود تا آنها بتوانند به خوبی در زیر پل های عابر پیاده پل های روگذر سواره فضاهایی که برای نصب بیلبورد قابلیت ایجاد شدن ندارد پیاده سازی شوند در واقع استرابورد فضاهای تبلیغاتی بکری را که از دید بیلبورد مغفول مانده است را شناسایی و تصاحب کرده است.
  • یکی دیگر از مزایای استرابرد های تبلیغاتی، قیمت به مراتب پایین‌تر آنها نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی است و این قیمت ارزان اجاره استرابرد ،باعث روی آوردن خیل بیشتری از  کسب و کارها به این رسانه تبلیغاتی میباشد.
  • از طرف دیگر یکی از ویژگی های فنی این رسانه تبلیغاتی این است که استرابرد ها در زاویه دید پایین تر و حتی در راستای دید رانندگان در خیابان های اجرا می شود به همین دلیل اثربخشی و کارایی این رسانه تبلیغاتی افزایش پیدا میکند. چرا که یکی از المان های اصلی یک رسانه تبلیغاتی نرخ مشاهده و یا ایمپرشن رسانه تبلیغاتی است.
  • از مزایای دیگر استرابورد های تبلیغاتی می توان به گستردگی و تعداد بالای این سازه های تبلیغاتی در خیابان ها معابر و محلات مختلف شهری اشاره کرد. یکی از مزیت ها و قدرت های اصلی یک رسانه تبلیغاتی گستردگی آن است. این مورد در استرابرد های تبلیغاتی بسیار بیشتر و بهتر از بیلبوردهای تبلیغاتی وجود دارد.
  • از دیگر مزیت‌های استرابرد تبلیغاتی می‌توان به کم خطر بودن ،سبک بودن و کوچک بودن آنها اشاره کرد.
  • همچنین استرابورد تبلیغاتی شکل ظاهری محیط شهری را به هم نمیریزد و در بعضی حالات می‌توانند به ظاهر فضای شهری زیبایی بیشتری نیز ببخشند امروزه استفاده توام از مبلمان شهری در کنار استرابورد های تبلیغاتی باعث شده تا این سازه های تبلیغاتی کارایی دیگری نیز در محیط های شهری داشته باشد.
  • همچنین این سازه های تبلیغاتی به دلیل کوچک بودن فضای شهری دید رانندگان و یا دید عابرین و آثار باستانی را نمی گیرند.
  • یکی دیگر از مزیتهای استرابوردهای تبلیغاتی که بسیار به نفع صاحبان کسب و کارها و تبلیغ دهندگان است تعداد پروژکتورهای کمتر این سازه های تبلیغاتی نسبت به بیلبورد هاست هر چقدر که هزینه برق مصرفی رسانه تبلیغاتی کمتر باشد هزینه پایین تری را نیز برای تبلیغ دهندگان خواهد داشت یک استرابورد تبلیغاتی می تواند با دو پروژکتور و یا نهایتاً با چهار پروژکتور در تمامی ساعات تاریکی و شب روشن و نمایان باشد

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۷۳۸۱۵۸۰۹ و ۰۷۷۳۷۲۶۲۸۳۳ تماس بگیرید.

کانون ایده برتر پارس، کانون ایده برتر پارسه، کانون ایده برتر، استاندارد سازی، استاندارد سازی تابلو، استاندارد سازی فعالیت های روابط عمومی، شناسنامه تابلو، مشاوره و برنامه ریزی، مشاوره و برنامه ریزی در روابط عمومی، استانداردسازی نظام تبلیغاتی، استاندارد سازی فعالیت های روابط عمومی، اجاره بیلبورد، اجاره بیلبورد در عسلویه، اجاره بیلبورد در پارس جنوبی، اجاره بیلبورد در منطقه ویژه پارس، اجاره بیلبورد در فرودگاه عسلویه، تبلیغات در عسلویه، تبلیغات در پارس جنوبی، تبلیغات در فرودگاه عسلویه، فروشگاه محتوا، تولید محتوا، فروشگاه تولید محتوا، فروشگاه ایده برتر، فروش طرح لایه باز، فروش طرح، فروش عکس، فروش طرح لایه باز مجله، فروش متن، فروش تصویرسازی، فروش وکتور، هدایای تبلیغاتی، چاپ، ایده برتر، مانیتورینگ روابط عمومی، استاندارد سازی نظام گرافیکی، تابلو تبلیغاتی، بیلبورد، استرابورد، تابلو سردرب، تابلو معرف کاربری، روابط عمومی الکترونیک، آژانس خلاق ایده برتر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *