تابلو پیام رسان- لایت باکس

تابلو پیام رسان- لایت باکس

لایت باکس تبلیغاتی

تابلوهای لایت باکس به سازه هایی اطلاق میگردد که بطور معمول در قالب یک باکس آلومینیومی، چوبی ام دی اف، پلاستیک (پلکسی) ساخته می شود و رویه آن نیز از جنس فلکسی، پلکسی گِلَس (رنگی و کریستالی) و.. بوده که در انواع بدون نور و یا با روشنایی اس ام دی قابل تولید می باشد.
به عبارتی لایت باکس به تابلو هایی که نور پردازی آن از پشت تصویر انجام می پذیرد و به صورت یک جعبه می باشد لایت باکس اطلاق می گردد این گونه تابلو در ضخامت های مختلف و با متریال متنوع قابل ساخت و عرضه می باشند.

موارد استفاده

لایت باکس ها برای تبلیغات محیطی در اشکال مختلف و همچنین درکلیه مغازه ها،سوپرمارکت ها، نمایشگاه ها و فروشگاه ها به علت نوع متریال بکار رفته و کیفیت چاپ، همچنین نور بک لایت که از قسمت پشت به لایت باکس تابیده می شود و جلوه خاص آن؛ در سراسر دنیا بسیار پر طرفدار می باشد.

مشخصات و کاربرد

این سازه تلفیقی از آلومینیوم یا ام دی اف و پلکسی گلاس می باشد که به‌ دلیل نوردهی با لامپ‌های فلورسنت داخلی و یا ال ای دی و… تصویر چاپی روشن شده و جلوه زیبایی پیدا میکند. لایت باکس ها قابل استفاده برای فضاهای داخلی، فروشگاه‌ها، دفاتر، رستوران‌ها و مناسب برای دفاتر کار و نمایندگی ها می باشد.
آژانس تبلیغاتی ایده برتر با دارا بودن چاپخانه مجهز و دستگاه های پیشرفته چاپ و کادری مجرب و متعهد و سابقه همکاری با برندهای معتبر ، طراح و مجری انواع لایت باکس های نمایشگاهی و تبلیغاتی در سریع ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت در عسلویه می باشد.

انواع لایت باکس های تبلیغاتی

لایت باکس تبلیغاتی یکی از بهترین روش های تبلیغات و معرفی برندها و نام های تجاری در فروشگاه ها و مراکز تجاری و نمایشگاه ها می باشد که این نوع تبلیغ امروزه بسیار حائز اهمیت می باشد.
بسیاری از برندها جهت معرفی و تبلیغات محصول و خدمات خود از تابلو لایت باکس استفاده می نمایند. بدین صورت که بعنوان مثال لوگو و نام تجاری برند مورد نظر را روی لایت باکس طراحی کرده و لایتباکس ها را در اختیار فروشگاه های مورد نظر خود؛ بصورت رایگان و امانی نصب می نمایند.این نوع تبلیغات با توجه به قیمت مناسب و همچنین تاثیر گذاری آن؛ جهت معرفی و تداوم آشنایی با نام برند و یا محصول مورد نظر بسیار مثمر ثمر می باشد.

لایت باکس فضای باز (OUTDOOR LIGHTBOX):

این دسته از لایت باکس ها همانطور که از نامشان مشخص است برای کاربری و تبلیغات در محیط های باز، خیابان، پیاده رو ها و فضای خارجی نمایشگاهها استفاده میشود. این دسته از لایت باکس ها به جهت استراکچر و ساختار، دارای قابی از جنس آلومینیوم آنودایز شده و هچنین پایه ایی فلزی می باشند. جنس رویه لایت باکس های فضای باز عموما طلق یا شیشه با قطر ۶ میلیمتر می باشد.

 

لایت باکس‌هایی با پوستر بَک لایت

در این لایت باکس‌ها، نور از پشت به آگهی یا تصویر تبلیغاتی شما تابیده می‌شود. این روش نوردهی در لایت باکس‌ها تقریباً روشی سنتی و قدیمی‌تر است. معمولاً نوردهی در لایت باکس‌های بَک لایت به طور سنتی با لامپ مهتابی انجام می‌شود، اما امروزه در مدل‌های جدیدتر لایت باکس‌های بَک لایت بیشتر از لامپ‌های ال ای دی کم مصرف و پُرنور استفاده شده است.

در صنف های شغلی متفاوت می توان از انواع لایت باکس ها استفاده کرد که به شرح زیر می باشد:

تابلو لایت باکس فریم لس آلومینیومی یا پارچه ای:

این نوع لایت باکس در انواع مختلفی تولید و به چاپ می رسد. وزن این تابلوها بسیار پایین است و به راحتی قابل حمل می باشند. لایت باکس ایستاده، دوطرفه، آویز و دیواری از نمونه های لایت باکس پارچه ای می باشند.

تابلو لایت باکس کریستالی پلکسی:

این نوع لایت باکس با استفاده از بک لیت پلکسی چاپ شده ساخته می شود و دو نوع آویز و دیواری دارند ضخامت آن بسیار کم است و مقاومت بالایی دارد.

تابلو لایت باکس مگنتی یا آهن ربایی:

این نوع لایت باکس ضخامت بسیار پایینی نسبت به دیگر لایت باکس ها دارند و در دو نوع آویز و دیواری تولید می شوند و صفحه ای از جنس ام دی اف یا کامپوزیت پشت تابلو قرار دارد.

تابلو لایت باکس اسنپ فریم:

این نوع لایت باکس جزو دسته لایت باکس های رایج می باشند که در دو نوع آویز و دیواری تولید می شود.و ضخامت آنها ۳ سانتی متر است همچنین بسیار سبک می باشند.

مشخصات :

• ضخامتی کمتر از ۱cm و در طراح ها و مدل های متنوع تولید می شود
• نور تولید شده توسط لامپهای LED, SMD تامین می گردد
• از ۲ لایه پلکسی گلاس به ضخامت ۸ و ۲ میلی متر تشکیل شده
• چاپ بک لیت مخصوصی مابین ۲ لایه پلکسی گلاس شفاف ازقرار می گیرد

کاربردها:

۱٫ در روز و شب روشنایی زیبایی ایجاد میکنند و برای هر مکانی از جمله:
۲٫ منوهای رستوران
۳٫ تابلوهای نمایشگاه های عکاسی
۴٫ صندوق های پذیرش داروخانه ها
۵٫ تابلو های راهنمای اماکن
۶٫ تابلوهای داخلی شرکت ها و اماکن
۷٫ تابلو های تبلیغاتی نمایشگاهی و ….
۸٫ مغازه ها، سوپر مارکت ها و فروشگاه ها و …

مزیت :

۱٫ مصرف برق بسیار کم
۲٫ که قابلیت تعویض طرح چاپی داخل لایت باکس در کمتر از ۵ دقیقه توسط خود مشتریان
۳٫ مورد استفاده در زمینه دیزاین دکوراسیون
۴٫ عمر طولانی لامپ ها
۵٫ یکنواخت نور
۶٫ تولید سریع انواع تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس کریستالی در ابعاد مختلف
۷٫ چاپ تصویر لایت باکس با هزینه کم

موارد استفاده :

لایت باکس نوعی از تبلیغات محیطی است که به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی کوچک یا بزرگ استفاده می شود که قابلیت نصب در اکثر مکان ها و فضاها را دارد. طراحی لایت باکس به صورت ایستاده گردان آویز و … صورت می پذیرد.
در طراحی لایت باکس علاوه بر ذوق و سلیقه هنری در خلق اشکال متن نوع و شکل می بایست به اثر گذاری و نو آوری در این طراحی های نیز توجه ویژه ای داشت.
در برخی مدل های لایت باکس پلکسی، می توان از چند لایه پلکسی گلس ۶ میل یا کمتر بر روی هم استفاده نمود. بدین ترتیب که ابتدا طرح مورد نظر لایت باکس توسط دستگاه لیزر بریده می شود سپس روی پلکسی دیگر چسبیده می شود.

لایت باکس ها هم در روز طراحی زیبا و شکیلی دارند و هم در هنگام شب که روشن می شوند جلوه زیبایی دارند که با توجه به تاریکی محیط اطراف و یا نور ملایم داخل فروشگاه ها و فضاهای عمومی می تواند به راحتی توجه اطرافیان را به خود جلب نمایند.

از این رو طراحی لایت باکس با توجه به فضای فروشگاه و نوع محصول فروشگاه شرایط محیطی میزان تردد در محیط اطراف و طراحی ظاهری متناسب و زیبا باید به صورت حرفه ای طراحی شود تا علاوه بر استفاده بهینه از فضای محیط به خوبی جلب توجه نماید.
• جهت معرفی و تبلیغات محصول
• روش های تبلیغات و معرفی برندها و نام های تجاری
• فروشگاه ها و مراکز تجاری و نمایشگاه ها
• استفاده در دکوراسیون داخلی منازل
• رستورانها و غرفه ها

در ساخت لایت باکس‌ها از چه نوع منبع نوری استفاده می‌شود؟

در حال حاضر پوسترهای بَک لایت سفارشی با ابعاد خاصی وجود دارد که با اغلب انواع لایت باکس‌ها سازگاری دارد و می‌توان آن را در لایت باکس‌های مختلف نمایش داد. علاوه بر آن، لایت باکس‌های فوق نازک و پوسترهای بَک لایت سفارشی با قیمت‌های مناسب‌تر نیز ساخته شده‌اند که با هر بودجه‌ای همخوانی دارد. این لایت باکس‌ها رقابتی‌ترین قیمت‌ها را در بازار به خود اختصاص داده‌اند.
در بعضی از لایت باکس‌ها از لامپ‌های ال ای دی به عنوان منبع نور اصلی استفاده شده است. این لایت باکس‌ها در دو نوع بَک لایت (تابش مستقیم نور از پشت) و ِاج لایت (تابش غیر مستقیم نور از حاشیه) عرضه می‌شوند.
لایت باکس‌هایی هم وجود دارند که در آنها از لامپ‌های سنتی فلورسانت (مهتابی) برای نوردهی استفاده می‌شود.

جهت سفارش ساخت تابلو لایت باکس در عسلویه با ما در تماس باشید.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۷۳۸۱۵۸۰۹ و ۰۷۷۳۷۲۶۲۸۳۳ تماس بگیرید.

کانون ایده برتر پارس، کانون ایده برتر پارسه، کانون ایده برتر، استاندارد سازی، استاندارد سازی تابلو، استاندارد سازی فعالیت های روابط عمومی، شناسنامه تابلو، مشاوره و برنامه ریزی، مشاوره و برنامه ریزی در روابط عمومی، استانداردسازی نظام تبلیغاتی، استاندارد سازی فعالیت های روابط عمومی، اجاره بیلبورد، اجاره بیلبورد در عسلویه، اجاره بیلبورد در پارس جنوبی، اجاره بیلبورد در منطقه ویژه پارس، اجاره بیلبورد در فرودگاه عسلویه، تبلیغات در عسلویه، تبلیغات در پارس جنوبی، تبلیغات در فرودگاه عسلویه، فروشگاه محتوا، تولید محتوا، فروشگاه تولید محتوا، فروشگاه ایده برتر، فروش طرح لایه باز، فروش طرح، فروش عکس، فروش طرح لایه باز مجله، فروش متن، فروش تصویرسازی، فروش وکتور، هدایای تبلیغاتی، چاپ، ایده برتر، مانیتورینگ روابط عمومی، استاندارد سازی نظام گرافیکی، تابلو تبلیغاتی، بیلبورد، استرابورد، تابلو سردرب، تابلو معرف کاربری، روابط عمومی الکترونیک، آژانس خلاق ایده برتر

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *