کرونا و روابط عمومی الکترونیک

کرونا و روابط عمومی الکترونیک

وقت آن رسیده است که روابط عمومی‌ها به‌عنوان ویترین شرکت پیش‌قدم شده تا با عبرت گرفتن از ویروس کرونا به روابط عمومی الکترونیک به‌طور کامل و تخصصی ورود کنند و به‌عنوان پیشرو چراغ راه سایر ارکان شرکت باشند.
ویروس کرونا نوعی خشم طبیعت نسبت به انسان‌ها بود. شاید تاکنون توجه نکرده‌ایم که این حجم از مصرف روزانه بنر و کاغذ توسط روابط عمومی‌ها و حجم بالاتر تردد به خاطر انجام کارها چه آسیب عظیمی به محیط‌زیست وارد می‌کند. وقت تغییر است، یک تغییر بزرگ، با الکترونیک شدن و کم کردن ترددها پاسخ مناسبی به این خشم درست طبیعت بدهیم. بخشی از این مسئولیت بزرگ که لازمه بقای بشر در کره زمین است به عهده روابط عمومی‌ها است.
این‌یک تفاوت در زمان است، دنیای ما انسان‌ها برای بقا به تغییرات شگرفی نیاز دارد، دوران پسا کرونا دنیای جدیدی است، تماس حداقلی و ارتباط مجازی حداقل این تغییر است که خود تغییر بزرگ‌تری را رقم می‌زند، تغییر را از همین امروز آغاز کنیم.
در تعریف روابط عمومی الکترونیک به نحوه به‌کارگیری فناوری‌های جدید ارتباطی و شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی در جهت ارائه خدمات به‌طور لحظه‌ای به‌منظور تحقق اهداف روابط عمومی اشاره‌شده است. پس این وظیفه بر عهده روابط عمومی ها است که با به روز کردن فعالیت ها گامی مهم در راستای این امر بردارند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *