استانداردسازی تبلیغاتی (نصب آگهی در سالن های فرودگاه)
نصب آگهی در سالن های فرودگاه
فرودگاهها دارای ویژگی خاصی هستند از جمله رفت آمد مدیران و تصمیم گیرندکان در حوزه های مختلف ، از این رو می توان تبلیغات در فرودگاه را از جمله مهمترین بخش تبلیغات دانست . هدف اصلی از تابلو های تبلیغاتی در فرودگاه از قبیل بیلبورد های تبلیغاتی ، استند تبلیغاتی ، تلویزیون تبلیغاتی و … فرصتی برای دیده شدن را فراهم می آورد . شایان ذکر است قالب سفارشات و نوع طراحی تبلیغات نباید به هیچ عنوان دارای موارد منشوری و یا موارد ایهام دار باشد که این موارد قبل از چاپ و نصب توسط تمامی شرکت های پیمانکار تبلیغاتی می بایست به دقت باز بینی شود و تمامی عواقب تخلف در این مورد کاملا به عهده شرکت پیمانکار می باشد .
* فضای تبلیغاتی مجاز در فرودگاه ها :
* سالن گمرک
* سالن مرکزی پرواز های بین المللی
* سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه
* فضای بیرونی
* فضای پارکینگ
* ستون داخل سالن فرودگاه
* سالن ترانزیت فرودگاه
* محوطه داخلی فرودگاه
* سالن انتظار فرودگاه
* ترمینال فرودگاه
دیدگاه ها