استانداردسازی نظام تبلیغاتی (هدایای تبلیغاتی)

استانداردسازی نظام تبلیغاتی (هدایای تبلیغاتی)

هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی بهترین روش برای بدست آوردن و حفظ بازار

به گفته حرفه ای های فروش، هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روشها برای به دست آوردن و حفظ بازار است که باعث وفاداری مشتریان و کارکنان شرکت به برند می شود.

مهمترین وظیفه کسب و کارها جلب توجه مشتریان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. یکی از راه های اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتریان ارائه هدیه های جذاب و خوب به مشتریان است.

هدایا در طول سال جای شما را در ذهن مشتریان حفظ میکند .

ابزار چند کاره ، کیف ابزار ، ستهای هدیه ، ست چرمی ، کیف پالتویی چرمی ، کمربند چرمی ، انواع جا کلیدی ، آفتابگیر تبلیغاتی ، یادداشت تبلیغاتی ، موسپد تبلیغاتی ، انواع لیوان تبلیغاتی ، لیوان پلاستیکی ، لیوان سرامیکی ، انواع سر رسید ، خودکار ، کیف ، لیوان ، ساعت ، ساک ، فلش مموری تبلیغاتی ، فلش مموری چرمی ، فلش مموری کلیدی ، فلش مموری فلزی ، فلش مموری کارتی ، انواع پاور بانک و ذخیره کننده انرژی، کتاب، سررسید، صنایع دستی و … از جمله محصولاتی است که بعنوان هدیه مورد استفاده قرار می گیرد .

* اندازه لوگو حتما بایستی با اندازه هدایا همخوانی داشته باشد . بزرگ بودن یا کوچک بودن دید درستی از محصول در دید مشتری ایجاد نمی کند .

* هدایا با لوگوی اختصاصی و مطابق با نظام گرافیکی باشد.

ما در کانون ایده برتر پارس با بیش از ۱۰سال سابقه محصولات ذیل را برای شما مشتریان فراهم کرده ایم:

تیشرت، لباس کار، کلاه پارچه ای، آفتابگیر خودرو، انواع ساک دستی و ساک خرید تبلیغاتی، فولدر، کارگاه چاپ لیوان سابلیمیشن، تولید لیوان شیشه ای مات یخی و جعبه پذیرایی و طراحی پک و ست های هدایای تبلیغاتی ارزان و خلاقانه و نیز هدیه تبلیغاتی لوکس، لاکچری، نفیس و مفید.

همچنین با فعالیت در واردات انواع هدایای تبلیغاتی جدید و خاص، ست هدیه مدیریتی و هدیه نمایشگاهی مانند فلش مموری تبلیغاتی فلزی و چرمی، پاور بانک، جعبه ابزار، خودکار، لیوان سرامیکی، ساعت های رومیزی و جدیدترین و بروزترین هدایای الکترونیکی و تکنولوژیکی مانند اسپیکر، بخور سرد و انواع شارژر سعی در ارائه و فروش جدیدترین هدایای تبلیغاتی نموده ایم. افتخار ارائه هدایای شرکتی به مشتریان و مدیران عزیز نشان اعتماد و سربلندی ما ست. دقت، سرعت، صداقت و احترام به مشتریان را سرلوحه عملکرد سازمانی خود قرارداده و در این مسیر رضایت خاطر مشتریان که بی شک با ارزشترین هدیه برای ماست را به دست آورده ایم. در همین راستا علاوه بر پیشنهاد هدایای تبلیغاتی متناسب با بودجه و خواست مشتریان از انواع هدایای تبلیغاتی خاص و جدید، هدایای تبلیغاتی لوکس، هدایای لاکچری، نفیس و همچنین هدایای تبلیغاتی خلاقانه و مفید در کنار سایر هدایای تبلیغاتی شرکتی جهت مدیران و برای خواسته های مشتریان استفاده مینماییم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *