استاندارد سازی تبلیغاتی (کاتالوگ و بروشور)

استاندارد سازی تبلیغاتی (کاتالوگ و بروشور)

کاتالوگ ها بروشور ها کتابچه ها :
۱ کاتالوگ ها :
پر اهمیت ترین نوع تبلیغات است که به تبلیغ خدمات می پردازد . از آنجا که هر شرکت دارای خدمات منحصر بفردی می باشد حتما باید در نظر داشته باشید که کاتالوگ اهم فعالیت ها دستاورد ها ماموریت و چشم انداز و همچین معرفی جامع از شرکت را باید دارا باشد.

۲ بروشور ها :
بروشور کالای اطلاع رسانی است که ارایه اطلاعاتی مربوط به کالا خدمات یا رخداد اجتماعی سیاسی اقتصادی و یا فرهنگی میباشد . این کالا نشریه ای است که بسته به مقدار محتوای بروشور می تواند در یک یا چند صفحه تک رنگ دو رنگ یا چهار رنگ با استفاده از متن عکس و گرافیک چاپ میگردد . بروشور ها معمولا رایگان توزیع میگردد و به همین دلیل اگر از ساختار گرافیکی و اطلاع رسانی خوبی برخوردار باشد برای مدت بیشتری نزد مخاطب خواهد ماند .
حتما در نظر داشته باشید تا جاییکه می توانید از عکس کیفیت عالی در طراحی بروشور استفاده نمایید ، هر چه نسبت متن به عکس کمتر باشد بروشور شما طراحی بهتر و جلب توجه بیشتری خواهد داشت.

انواع بروشور:
تک برگی
دو برگی
آکاردئونی و چند برگی مفتولی یا سیمی

۳-کتابچه ها:
هر شرکت با توجه به وسعت فعالیت خود میتواند در مورد هر یک از فعالیت های خود بصورت تخصصی و جامع مطالبی را تهیه کند و برای ارائه آن راهی اساسی وجود دارد و چاپ کتابچه بهترین و اصولی ترین گزینه میباشد . زیرا با اینکار مرجع کاملی تهیه شده است که این موضوع کمک بسزایی در تخصصی کردن موضوع گردآوری شده می کند.
ترویج فرهنگ کتابخوانی و گرایش جامعه به مطالعه بیشتر و در نتیجه ارتقای فرهنگ عمومی ، از جمله مواردی است که می بایست هر شرکت در برنامه کاری خود نهادینه کند . شرکت ها میتوانند کتابچه هایی را با مضون های مختلف ادبی ، هنری ، فرهنگی با لوگو و اطلاعات شرکت چاپ کنند و در نقاط مختلف قراردهد از این رو سطح کتابخوانی و گرایش به خواندن کتاب بالا می رود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *