تقویم مناسبت های سال ۱۴۰۰ به همراه برنامه پیشنهادی برای روابط عمومی ها

تقویم مناسبت های سال ۱۴۰۰ به همراه برنامه پیشنهادی برای روابط عمومی ها

تقویم مناسبت های سال ۱۴۰۰ به همراه برنامه پیشنهادی برای روابط عمومی ها که توسط کانون ایده برتر برای مشتریان خود آماده شده است جهت استفاده شما همراهان عزیز در سایت قرار می گیرد تا شاید کمکی باشد برای رسیدن به اهداف روابط عمومی ها.

این تقویم توسط کارشناسان خبره ایده برتر طی سال ها کار تخصصی به این مرحله رسیده است و امید داریم ضمن مطالعه دقیق برای فعالیت شما عزیزان در حوزه روابط عمومی شرکت های صنعتی و دولتی و حتی شهرداری ها و شرکت های خصوصی مفید واقع شود.

دسته بندی فعالیت ها نوعی نگاه متفاوت به شرح فعالیت روابط عمومی ها است که در نوبه خود نوآوری محسوب می شود که در راستای رسیدن به روابط عمومی الکترونیک تدوین شده است.

فایل ورد و پی دی اف برنامه در سایت قرار داده شده است و کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره در خصوص سوال و ابهامات شما همکاران گرانقدر در خصوص این برنامه هستند. ۰۷۷۳۷۲۶۲۸۳۳- ۰۹۱۷۳۸۱۵۸۰۹- ۰۹۱۹۰۸۹۹۵۵۶ شماره تماس های ارتیاط با کارشناسان ایده برتر است.

برنامه روابط عمومی ۱۴۰۰

برنامه روابط عمومی ۱۴۰۰

سال ۱۴۰۰ سال رسیدن به رویاهای شما است. از تلاش دست برندارید. و با برنامه ریزی جلو بروید. ما به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک میکنیم. با ما در تماس باشید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *